ASSALAMUALAIKUM..THANKS ORANG BAIK SEBAB RAJIN BACA BLOG YANG NTAHAPAPA NIE..HOPE U ENJOY

saya sayang diorang =)

kalau x dak kwan,msti x best kan??so kat sini,aku na cita about kwn yg selalu ada time aq perlukan depa=).saya sayang diorang=)
first sekalii---->>


nur elyssa najwa bt aswandy=)just call her,elly..my bestieboo..kwan mnari,kwan klas,kwan pantun n kwan yg best=)slalu bagi aku pnjm nota dya time aq turun kwad,kwan yg slalu ada time aq ad probs..kwan yg suka gaduh ngan aq,kwan yg slalu kcau time aq tdur dlam klas..sbb tue  aq kwan ngan dya..ellyssa,u have to know that...sayang hg dunia akhirat=)


secondd---->>


nur syazana ahmad=)for short,just call her dona:)..kwan yg bsing skali,best kwan ngan org yg gila2 cam dya...time mkan,dya yg bsing..time blajaq,dya yg bsing,time aq ngan elly dok tduq dlam klas,dya la yg rjin kjut..haha:D..menyibuk kan??tapi x pa,aq syg dya dunia akhirat=)my bestieboo..


thirdd--->>






mohd azim,abg angkat saya=)..dya nie bnyk ckap,bising slalu..haha=D..x bnyk yang sya na tulis psal dya pun..giler ngan toblerone,guns n roses..entah,ape yg best sya pun tataw..hehe,syg dye=)






n the last one--->>


era rara=)bestieeboo sya=)kwan yg slalu ada time sya perlukan dya,kwan yg prangai laen dr org laen:D..haha:D...syg era dunia akhirt=)klau kwan ngan dya,kita jadi sewell mcm dya gak..haha:D..era,lalalala=)

baca je??komen la sepatah dua kata..hoho

0 tangan komen:

Post a Comment

hak milik saya..alea najaa ismail official blog