ASSALAMUALAIKUM..THANKS ORANG BAIK SEBAB RAJIN BACA BLOG YANG NTAHAPAPA NIE..HOPE U ENJOY

saya suka menari =)

yaa,saya suka mnari=)kau reti mnari??rugi la klau x reti..kita bleh mluahkan prsaan kita mlalui trian..sstngah org mluahkannya mlalui nyanyian,lukisan dan sbagainya...tapi sya mluahkannya mlalui TARIAN =)..dance make me feel happy n calm=)english aku berterabur T_T..
tapi sekrng nie sya aktif dgn trian trdisional n indian dance saja =)hei2,sya tringin na blajar mnari trian ballroom,latin,kontemporari n dll...wahaha,gedik kau alea..mcm la skrng nie da pndai mnari kan3??weekkk:p..
haritu,time sain buku rekod,rsult aku "biasa2" ja..then,ayah aku kata"alea mybe kena kurngkan aktviti kodd"..then aku jwab,"ayah,kwad kki(aku kadet polis ok) ngan latihan pntun mybe alea bleh kurngkan tapi klau trian tue x bleh la sbb alea suka mnari(smbil wat muka sedih =.=")..then ayah aku kta,"hurmm,ayah faham yg tue,tp pljran jgn lupa  taw??"haha =)..ayah aku fham yg anak dya nie suka mnari..lalalla"D.. series,aku mmg suka mnari=)..best3=)
ehh,tngok la pic kt bwah nie..grup trian india yg aku join =)

tengok laa=)...hehe..
dari kiri-->ellyssa,eisha,musfirah n raihanna=))

dari kiri--->elyssa,saya(alea),musfirah n raihanna..haha,sian muka dya nmpk half ja...

baca je??komen la sepatah dua kata..hoho

0 tangan komen:

Post a Comment

hak milik saya..alea najaa ismail official blog