ASSALAMUALAIKUM..THANKS ORANG BAIK SEBAB RAJIN BACA BLOG YANG NTAHAPAPA NIE..HOPE U ENJOY

saya nak supra,tapi...

wanna tell u about supra =)..yaaa,SUPRA!!!weyh,siyes aku mnat supra..alah,ksut yg mcm Justin Bieber pkai tue..




mcm nie la..huu,tapi mama aku x bagi aq beli..waaa T_T..my mom said""it is enough u act like a boy..haha,n then i said"maa,dont worry la..im still a woman...haha :D..

ehh,tapi kan jelez terukk la tengok leiya lie da beli supra,haritu time aq pg pacific,jumpa kasut supra,rm 225..huuu,my mama x bg membazir beli ksut tue..

alah,x pe la kan..itu semua trend je,2 3 taun 6ty dah x de org heran da ngan supra(ayat untk mnyedapkan hati)..

haha,6ty org lyan trend pkai selipar jepun jaa..kan3

x pelah...drpd aku habiskan duit bli supra,baek aku simpan duit tu pegi mekah ke,bli buku2 rjukan ke..kan??alah..ALLAH kan sygkan umat yg brjimat cermat =)
hidup nie x bleh membazir..=)




baca je??komen la sepatah dua kata..hoho

1 comment:

  1. hahaha . aku bangga dh ada supra . then kau bagi tau satu dunia aku ada supra . kalau kau nk pinjam gitaw je lah (sbb mama aku pOng ta kasik aku pakai . dia cakap cm ni ha "leiya lie ! kalau hg nk pakai judak supra uh jgn jalan nan mama .") hahaha:PP

    ReplyDelete

hak milik saya..alea najaa ismail official blog