ASSALAMUALAIKUM..THANKS ORANG BAIK SEBAB RAJIN BACA BLOG YANG NTAHAPAPA NIE..HOPE U ENJOY

Semakin berubah ke??

Apa aku nak merapu harini??adoii,ksian kat hang kan blog??Dah lama x update..apa yg aku nak cerita??
Haa,mcm nie..
Jeng jeng jeng..
Bulan p0sa nie aku rasa aku dah semakin brubah (berubah ke??)


1.Aku dah semakin rajin tlong mak aku =)


2.Aku dah semakin rajin nak buat homework aku yg tertunggak selama berbulan-bulan =.="


3.Aku dah x main mercun,takut jari putus..(taun ni dah besaq dah,malu nak main mcm budak2 =.=")


4.Aku kerap dok pi sembhyg terawih =D..(tue pun sbb bapak aku ajak)


5.Hurm,apa yg aku nak merapu??


6.Aku smakin rajin bergossip ngan kawan2 aku..(bengong mek alea nie)


7.Aku dah baca alquran 2 juzuk dah =)..nak khatam kali ke 4 =D


8.Dah,stop.. otak jam,x bg aku mnulis dah ..


 Mekasih baca..syg kau..kau..kau..


 P/S::raya nie mai la rumah aku..hoho =D..kat langkawi okey??


baca je??komen la sepatah dua kata..hoho

0 tangan komen:

Post a Comment

hak milik saya..alea najaa ismail official blog