ASSALAMUALAIKUM..THANKS ORANG BAIK SEBAB RAJIN BACA BLOG YANG NTAHAPAPA NIE..HOPE U ENJOY

puasa kodd??

Ehh,harini aku puase ke x??Actually,aku demam..s0,x pegi sk0lah la..boring tahap nak giler dduk kt rumah,aku pun berpesbuk la sat ngan bestie saya,era rara =)..dia skolah sesi ptang..so,smpat la ber IM ngan die..Suddenly,aku dok main2 ngan bibir aku,then tetiba terggit bibir aku n bbir aku  berdarah ~~..Tetiba,aku rsa mcm kena sampuk,aku pun terjilat darah tue,aku rasa wktu tue otak aku senget 30 darjah ke barat..sbb tue aku mereng..=.="
Lepastu,aku tnya mama aku,"Ma,klau terjilat drah,batal dak posa??".."Pastu,mama aku jwab,"opcoz la batal,hang nie,x kan yg tue pun ttaw??"..tapi,aku bukan sngaja nak jilat,biasa la,,klau demam,otak kita nie jadi terbalik sikit..Hurm,kesimpulannya,aku rasa aku PUASA..klau batal pun,ofcoz la aku boleh berbuka puasa dah,sbb puasa aku dah batal..tapi,ape je yg ade kt rumah aku??nak masak maggi??Kantoi la ngan abg aku =.="
Dah la,nak pi tidor,rsa otak nie da senget 30 darjah ke utara pulak =.="
Bibir saya sakit la pulak..adoii...

P/S::ouh yeah,aku dah mereng seketika~.~

baca je??komen la sepatah dua kata..hoho

0 tangan komen:

Post a Comment

hak milik saya..alea najaa ismail official blog