ASSALAMUALAIKUM..THANKS ORANG BAIK SEBAB RAJIN BACA BLOG YANG NTAHAPAPA NIE..HOPE U ENJOY

Sumpah,aku sedihh T_T

Sekali lagi,dia wat aku camnie..sekali merajuk,sekali berubah..sumpah aku sedih..salah aku ke??Atau salah die??apa lagi yang aku kena buat??Rasa mcm aku nie x penting bagi dia..kalau la dia taw btapa pnting nya dia untk aku,mybe dia x kan wat aku cmnie kan??smpai bila aku nak tnggu dia??aku pnat la asyik mcm nie..Dia ckp nak brubah,tapi dlam 2 3 hari ja..Pastu,jadi blik prangai lama..x kan aku nak merayu lagi,6ty dia kta aku tergedik nak attention dia plakk..hntq mcj x reply,hntq chat kt fb pun x reply,klau aku call,sah2 dia x angkat..Kenapa dia jadi mcmtu??Klau la dia jadi aku,msti dia akan rasa apa yg aku rasa kan??Aku nak jumpa dia,dia mcm x nak jmpa..Buat aku mcm ptung..Bila jmpa,nmpk sgt yg dia snyum x ikhlas..Salah aku atau salah dia??Selalunya,msti dia akan kta salah aku..Selalu sgt mcm tu..Sakit hati aku,dia x pnah pkir pun..yang dia pkir,cuma diri dia ja..Im done with it!!
baca je??komen la sepatah dua kata..hoho

0 tangan komen:

Post a Comment

hak milik saya..alea najaa ismail official blog